Pagina's

zondag 9 december 2012

6! - Lego-Skull-style

6!


ZES

Jazeker 6 al
 is hij, onze eerstgeborene...
Een op en top stoere gamin.

Het duurde lang, of toch net niet, om te beslissen wat het thema van zijn feestje zou zijn.
Langs zijn kant ging het snel: ridders, skaters, dino's, LEGO, ... 
"Alez ja, weete, coole dingen, he mama"
Langs mijn kant ging het minder snel: stof, taart, aankleding, ai ai ai, ...

Plots ging er een licht aan: 
Ik had toch al de witte en zwarte Lego-opbergdozen en een Skull Head besteld,
dus kwam het doodskoppenstofke perfect van pas.

Het werd een Lego-skull-style feestje.


Ik fabriceerde, very last minute (maar daar zie je niets van op de foto's ;-)), 
een groot kussen, 
een kroon (volgens de prinsessenkroon die zijn zus kreeg),
een 6-T (uit de stof met Vliesofix, net als de 4 van zijn zus),


een vlaggenlijn (met gevliesofixte letters en een grijze geflockte 6), 


legoventjes-chocolaatjes (merci Merula!),

...
 
De gamins fabriceerden zelf skull-style cakejes voor de klasgenootjes 
(oh ja, dat waren er 28!).


Dezelfde getalenteerde vriendin van hier en hier,
fabriceerde een magnifiek mooie 'echte' mjammie Legotaart 
(die werd lang voor het thema echt vorm kreeg al besteld,
van de tijd toen het nog een 'gewoon' legofeestje ging worden).



Just posing ... ;-)


Eigenlijk was het niet al Lego dat de klok sloeg...
Zijn hobbelpaardje was al een tijdje geleden 'te klein'
dus toen ik dit exemplaar vond van Alvinnenberg wist ik dat het een topper ging zijn!


13 opmerkingen:

  1. Een hele dikke proficiat met zijn verjaardag. Dit lijkt me één groot, leuk legofeest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knappe gamin en gaminneke !
    Hip hip hip ...hoera !!!!
    en Lego, dat gaat generaties mee !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hip hip hoera!!!
    hei leuk allemaal zeg, knap die lego-taart, k moest al goe kijken
    voor k doorhad dat t taart was ;-)
    ook die piratenspullen, tof da stofke zeg!!!
    liefs ,mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai! daar is werk in gestoken>. Dat lijkt me een super feest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat aan de jarige !! Prachtige vlaggenlijn,kroon etc ,100% geslaagd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een super feest!!Hip piep hoera voor de jarige!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je grote zoon! En wat heb je een geweldig feest voor hem gemaakt, helemaal super gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! En wat een geweldige taart zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat, het ziet er helemaal super stoer uit!

    Groetjes,
    Rosalie

    P.s. Ik heb je laatst een berichtje gestuurd over de PIF verrassing die je nog van me tegoed hebt. Mocht je het leuk vinden om deze te ontvangen, dan zie ik graag je adres tegemoet zodat ik het naar je kan opsturen. Hoor het graag van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd met je zoon! Wat cool, een LEGOfeest! Die opberghoofden zijn te gek he! En wat leuk die chocolade legopoppetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow dat ziet er allemaal echt heel mooi uit joh! Super leuk (en wat een werk!). Fijn dat het gelukt is met het lego poppetje!

    BeantwoordenVerwijderen