Pagina's

maandag 4 januari 2016

Huis te koop ?!

Dank voor alle jullie nuttige tips en tricks!!!
Dank ook aan allen die reageerden met interesse voor onze woning.

Indien u graag onze woning bezoekt, 
graag even 
telefonisch met ons contact opnemen voor een afspraak;
bel ons op 052/575376 .

***

2016 is alweer van start gegaan en anders dan in begin 2015:
Bloggen, het komt er hier niet al te vaak meer van en of het er nog op zal beteren is maar zeer de vraag...

U las eerder al 
- bv. hier, maar de blogtitel doet/deed dat niet vermoeden ;-) -
 dat er vanalles in ons offline leven groeiende is en dat is nog steeds het geval.

We kunnen al een kleine nieuwe tip van de sluier lichten en dat is dat we ons huis in Mariekerke te koop zullen stellen in 2016.

En daarvoor komen we even terug hier terecht want wat nuttige tips en tricks zijn daarbij altijd welkom!

We lezen, zoals bij vele zaken, de wildste positieve en/of negatieve verhalen ...

Wij willen tijdig maar misschien ook niet te onstuimig en/of te snel ons huis te koop stellen en lezen ons overal in over het hoe en wat van een huis te verkopen. 

Een eerste goeie tip is (zoals eigenlijk voor alles) om foto's bij mooi weer te nemen,
dus onderstaande foto's zijn al een echte no go ...

Wat denken jullie?!

We kijken er echt naar uit om jullie reacties te lezen, 
hieronder of per e-mail.

Alvast een dikke dankuwel!!!

Enne ... maak 2016 vooral héél mooi.




17 opmerkingen:

  1. Wij hebben 5 jaar geleden ons huis ook verkocht en hebben dat via een makelaar gedaan. GROTE FOUT van ons. Dit heeft ons enkele duizenden euro's gekost. Hij heeft dan wel alle attesten in orde gemaakt, maar met de hulp van een notaris kom je ook al een heel eind.
    Als je foto's binnen neemt, alle lichten aan doen zo toont het warmer. En zorg dat alles opgeruimd is (ik zeg niet dat jullie rommelige mensen zijn ;-) ). Want soms kom je wat huizen/foto's tegen op sites. Zorg ook dat het werkblad in de keuken leeg is of zo goed als leeg.
    Wij hebben de notaris en 2 makelaars laten schatten en daar het gemiddelde van genomen als vraagprijs. Ze zaten allemaal wel rond dezelfde prijs voor ons huis.
    Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Marjan, Een hele dikke merci voor jouw nuttige informatie. Heel fijn dat je de tijd en moeite neemt om ons te helpen. Dat appreciëren we enorm. Liefs, Guy & Dina

      Verwijderen
  2. Ik heb geen ervaring in huizen verkopen. Ik wens je wel veel succes met de verkoop en met al je nieuwe plannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik kan je geen nuttige tips geven. Ik woon namelijk in mijn ouderlijk huis en ben nog NOOIT verhuisd in mijn leven :) Gek idee he? Ik vind jullie huis prachtig, ook bij grijs weer. Daar zullen zeker liefhebbers voor zijn! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hej Lien, Toch merci voor je lieve reactie. Fijn en inderdaad een beetje speciaal om te horen ;-))) Liefs, Guy & Dina

      Verwijderen
  4. Hu? Echt, verkoop je? Wat een prachtig huis, dat geraakt sowieso verkocht! Onze ervaring is om toch met een immokantoor te werken, maar kies een goeie uit! Voor jullie streek kan ik niet spreken jammer genoeg. Nu ben ik wel heel benieuwd naar de plannen, al kan ik er mij wel iets bij voorstellen! ?!Veel suvcces alvast, in alles wat jullie ondernemen x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hej Isolde, Haha, ja ... mercikes voor het compliment! Tja, veel mensen dat het wel goed en snel verkocht zal zijn maar het is toch altijd afwachten en dan willen we het ineens goed doen natuurlijk, vandaar onze vraag naar tips & tricks ;-))) Je bent trouwens pas de eerste die een immo aanraadt, de meeste raden het eerder af ... dus we luisteren nog even verder naar alle tips. En tja, onze verdere plannen, die vertellen we deze zomer op dat terrasje in la douce Provence, he! Liefs, Guy & Dina

      Verwijderen
  5. Ik kan je gerust juridische info geven, ik ben jurist in een notariaat, dus ik doe de ganse dan niets anders dan checken of alle wettelijk vereiste documenten voorhanden zijn, compromis opmaken...
    Je laat gerust weten als ik je ergens mee kan helpen an_vande_velde@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hej An, och, echt?! Geweldig, dikke merci in ieder geval ;-) Je hoort waarschijnlijk wel van ons ... Liefs, Guy & Dina

      Verwijderen
  6. Hallo wil je bij deze een gelukkig nieuwjaar wensen, wat aan het rondkijken in blogland jammer genoeg is het me nog steeds niet gelukt om een blog te zetten ... De rust in huis is nog niet optimaal, de privéomstandigheden en de drukte van de feestdagen en al de kleinkinderen vergen zoveel energie dat het gewoon niet lukt ... hoop snel weer een blog te maken als ik weer wat meer rust kan vinden ... tot dan geniet ik van jullie mooie foto's en verhalen ... wens jullie een gezond en mooi 2016 ... Lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dikke merci, Rosita. Wij wensen jou véél rust en genot in 2016, omringd door véél moois! Liefs Guy & Dina

      Verwijderen
  7. Het klinkt spannend allemaal en ik wens jullie een geweldig 2016 en veel succes met alles!
    Jullie advies geven om jullie huis te verkopen is lastig want ik heb hier geen ervaring mee.
    Mooie foto's lijkt me sowieso belangrijk en de juiste vraagprijs vaststellen natuurlijk.
    Ik vind de foto's hierboven er trouwens mooi uitzien.
    Groeten
    Alet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mercikes, Alet. Heel lief van jou. Voor jullie ook een héél mooi 2016!!! Liefs Guy & Dina

      Verwijderen
  8. Oh, spannend, al die plannen.
    Ik heb niet meteen nog meer info dan deze die je hierboven al kreeg, maar in elk geval: veel succes!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, he... beetje raar ook, zo open en bloot maar hopelijk met veel moois daarna ;-) Mercikes! Voor jullie een geweldig mooi 2016!!! Liefs Guy & Dina

      Verwijderen
  9. Sorry geen tips, maar mooi huis zeg!! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen