Pagina's

zaterdag 5 september 2015

Provence * miscellaneous





















Een allegaartje aan foto's die ik in juli postte op Instagram van ons zo geliefde Provence...
Wil je meer informatie over de foto's, aarzel niet om het mij te vragen!

Het zijn hier drukke en fijne tijden met veel leuks, maar meer daarover volgt later!

*** 

Some pictures I posted on Instagram, back in July.
All pictures were taken in our beloved Provence.
Don't hesitate to ask questions whenever needed.

It's been quite busy and fun over here but I'll tell you more about that later on!


4 opmerkingen:

  1. Aaaah! Ik herkende ze inderdaad bijna allemaal, maar ik heb ze nog eens stuk voor stuk in me opgenomen met al mijn zintuigen! Dankuwel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's. Zo te zien hebben jullie het fijn gehad daar!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi plekje op de wereld ook, die Provence!

    BeantwoordenVerwijderen