Pagina's

woensdag 10 juni 2015

Toc Toc Toc + Saar Manche






Een zonnige dag.
Rustig kuierend een propere kuisende wind door het huis laten waaien.
Muizengrijs Italiaans linnen, wijd wapperend rond mijn blote benen.
Blote tenen die krullen bij het voelen van de steentjes in de tuin.

De postbode die aanbelt.

De nieuwe Toc Toc Toc op onze tuintafel.

Tijd voor koffie en verse broodpudding.

Een zonnebril zoekend, veelkleurige vlekken voor de ogen van de oogverblindende witte wikkel.
Merci.

Surprises ontdekken.

Veel inspirerende beelden en reportages.

Een hart dat sprongetjes maakt bij het herkennen van mijn favoriete merken, ontwerpers, mensen, designs, ...
en het zoeken naar nieuwe pareltjes, klaar om ontdekt te worden.

Ik vind ook Saar Manche terug.
Gisteren bleek mijn gevraagde illustratie klaar, zo mooi.
En nu zit er ook nog een kaart bij deze Toc Toc Toc 
mèt een prachtige illustratie van haar hand.

Onze nieuwe witte muren zijn er blij mee.

Ik zak weg in een luie tuinstoel.

Toc Toc Toc.
Tijd voor pauze.
Alles on hold.
Toc Toc Toc.
Tijd voor papier.
Sereniteit.
Alles blauw.

Mijn favorieten, ook in kleur,
dat wordt lang genieten.

***

The new Toc Toc Toc arrived today.

Love this inspirational magazine,
now also with Saar Manche
ànd a card with a SM illustration.

This will look nice on our newly painted white walls.



5 opmerkingen:

  1. Wat mooi en fijn! Ik heb het Toctoctoc magazine ook besteld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat fijn, je kunt het ook zo mooi vertellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. thank you for your message on my blog page.
    I like to come and look at your blog, but I admit...I can't understand any word!!!
    have a nice day...
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Merci pour ta message en anglais ;-) Pour comprendre, vous pouvez lire en anglais (en italique) en-dessous ou utiliser le bouton 'translate' . Bonne journée! Dina -x-

    BeantwoordenVerwijderen