Pagina's

woensdag 18 maart 2015

Spring, some blue, new labels and b&w fabrics










It's definitely spring and so we keep on re-arranging our house and garden.

Let all of that fresh air give us new hopes and spirit.

It's been already a few nice days and 
we even had a few lunches and drinks outside,
soaking up the sun.

My new labels in white & shiny gold/silver have arrived,
as you might have noticed on Instagram.

As for fabrics,
linen is still my favourite material 
and I would like to show more of things, 
which are truely me and just me (us),
on this blog.

Maybe you have noticed all of the tiny changes which have already appeared in 2015?

Don't get me wrong, I enjoyed all of the things I made so far,
but mostly it was to please lovely people around me...

Step by step we get closer to/by ourselves.

4 opmerkingen:

  1. Dat bloesje! Prachtig! Je labeltjes zijn ook geslaagd hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn hè om in het voorjaar weer lekker in de tuin bezig te kunnen zijn!
    Wat leuke labeltjes zeg, mag ik vragen waar je die besteld hebt?
    Mooi bloesje ook trouwens. Goed gelukt.
    En vooral doorgaan met maken van wat het dichtste bij jezelf staat.
    Beleef je uiteindelijk ook het meeste plezier aan.
    Je vroeg naar mijn recept voor meringues, het 'perfecte' recept heb ik nog niet gevonden.
    Ik probeer iedere keer weer een andere. De laatste keer was het deze.
    http://www.marmiton.org/recettes/recette_meringue-facile_80977.aspx
    Erg lekker trouwens, ook al krijg ik niet van de mooie 'toefjes'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne kleuren en het bloesje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen