Pagina's

donderdag 20 november 2014

DIY ▲ Geometrische prikborden


Meer dan een beetje (muur)verf , tape en (oude) kurken onderzetters en/of een prikbord (in mijn geval beiden oude godvergeten exemplaren van Ikea),
heb je niet nodig om ze naar je hand/goesting te zetten.
 
 
Ik hou van de kleurencombi die zich verspreidt over heel ons huis...
 
 
De ideale basis voor alles:
 
EIERSCHAAL(wit) * BASALT * MAGMA
 
 
Nog een dagje rust voor ze wel degelijk doorprikt worden en hun nut moeten bewijzen in het ophouden van kaartjes en notities ;-)
 


Noot:
het vlekje witte verf op zijkant van de middelste kurk
(dat ik pas zag toen ik de foto's bewerkte! auwch ;-s )
is ondertussen fijntjes verwijderd ;-)
 

2 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk gedaan Dina! Ik vind de kleuren die je gekozen hebt ook heel mooi, lekker fris en rustig. Ook zonder iets er op of eraan erg mooi om te zien. X

    BeantwoordenVerwijderen