Pagina's

zondag 19 oktober 2014

Dutch design Week * Bloggerstour * & CheckerBag


Gisteren is de Dutch Design Week 2014 van start gegaan. De ganse week kan je in Eindhoven terecht voor Design, design, design enne design... Ik vertelde eerder al dat ik één van de trotse 'cafébloggers' zal zijn op donderdag 23 oktober bij team Zilverblauw van Anki.
 
Met onze oude getrouwe analoge reflexcamera in aanslag en zijn digitale vriend als steun, zal ik alles voor de eeuwigheid vastleggen.
 
 
 
Maar yay... er is nog meer dat mij staat te wachten want ik mag vandaag ook mee op bloggerstour langsheen alle hoogtepunten, afgewisseld met ontmoetingen met enkele ontwerpers. Vandaar dat ik al bij het krieken van de dag deze blogpost de wereld in stuur... ook al pikt dat op een zonnige warme zondagochtend, toch zal ik straks een hele dag blinken en glunderen met alles wat op mij af zal komen, mèt mijn perskaart in handen... Ik vind het zoo spannnend! Tja, ik ben gewoon übercurieus ;-)

Een verslag zal dan hier ook eerstdaags verschijnen...
 

Er staat een hele week vanalles op het programma, dus check zeker de site als je een bezoekje plant. Veel plaatsen in Eindhoven zijn vrij toegankelijk maar voor enkele toppers heb je ook een toegangpas nodig.
Zwaai zeker eens als je mij herkent of sla een babbeltje, eens zo tof ;-)
 
 
Hoe je mij herkent? Haa... check de checkers! Gisteren arriveerde mijn allereerste bestelling van The Land of Oh, uit Zuid-Korea. Eigenlijk ben ik vooral voor lokale producten maar laat ons eerlijk zijn; het is beter te weten dat de waar die je bestelt dan ook effectief van daar komt dan dat je hier flutstofjes koopt die van God-weet-waar-komen...
De leveringskosten lagen zelfs lager dan een pakje dat van bij onze Noorderburen moet komen èn ik kreeg een kei schoon Kerstig stofje cadeau!
Ik nam gisteren dan ook op mijn gemak de tijd om mezelf op te laden in die zalige warmte van de najaarszon, omringd door mijn voorbereidingen voor vandaag.
 
 
Vans en zijn gekende checkerboard slip-ons bevolken hier al ettelijke jaren onze kast, dus was een stofje met checkerboardprint niet meer dan  een logische keuze.
Ik maakte een tas op formaat van de gekende Dille&Kamille - tassen. Ik zorgde voor een stevige voering en in no-time had ik een checkertas.
Ze past helemaal goed bij deze zalige Indian Summer-dagen. Ik vind zelfs dat het weer zo mooi is dat mijn ecologische bamboo-espadrille-Vans met checkerboard nog de kast uit kunnen.
Et voilà, zo herkent u mij gemakkelijk ;-)
 


 
Fijne zondag!
 

5 opmerkingen:

  1. Hoi Dina,
    Ik vond het ontzettend leuk om je te ontmoeten! Heb je een leuke dag gehad?
    Liefs Karlijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Karlijn,
      Ja ik vond het helemaal geweldig! Jij toch ook?! Bedankt voor je lieve berichtjes! Fijne avond, Dina

      Verwijderen
  2. Quel charme ces petits carreaux qui habillent joliment sac et chaussures !

    BeantwoordenVerwijderen