Pagina's

vrijdag 10 oktober 2014

Dutch Design Week * Bloggerscafé * Team Zilverblauw *

 

 

Driewerf hoera!

Ik heb namelijk de eer en het genoegen u te melden dat ...

Anki van Zilverblauw mij mee uitgekozen heeft om het team van 12 bloggers te vervoegen die samen met haar op donderdag 23 oktober het Bloggerscafé op de Dutch Design Week in Eindhoven zal bevolken.
 
 

Zij deed hiervoor enkele dagen eerder een oproep via haar blog.
Na het schaamrood van mijn wangen te hebben geschraapt en haar bemoedigende woorden dat het zelfs voor nobele onbekenden vrij stond zich aan te melden, durfde ik het op een late zondagavond aan om een onschuldig mailtje naar haar te zenden, onder het motto 'wie niet waagt, ...'.
En ziedaar, na een drukke dinsdag, klikte ik nietsvermoedend de link naar haar nieuwe blogpost open om daar als in een  troebele waas mijn naam te zien staan blinken tussen het prachtige lijstje van bloggers!

WAW. Sprakeloosheid werd mijn deel. Hartkloppingen volgden. Vreugdekreten en ongeloof. Onstuimigheid in denken en doen rondden de avond af. Wat een avond.
En wat een wending kreeg onze geplande uitstap naar daar ;-)
 

 

Het Blogcafé is een initiatief van Lonneke van Bubblemint, in samenwerking met Coffeelovers.
 
 
Vandaag genoot ik van een eenvoudig Frans ontbijt buiten in een waterig herfstzonnetje (zonnevlekjes op de foto, zalig!), met de volledige lijst om nog eens naar te glunderen, en zo meteen ook enkele andere blogs te ontdekken. Naast de inspirerende topbloggers die ik al enige tijd volg, zitten er ook andere te ontdekken pareltjes tussen.  Dat belooft!
 
 
Hoef ik te eindigen met hoezeer ik er wel naar uitkijk?!
 
 
Shopinfo:
Espressopotje en theedoek: Hema
Tasje: Royal Boch bij Parazaar, Kloosterstraat, Antwerpen
 
 

5 opmerkingen: