Pagina's

zondag 30 december 2012

DIY Speldentasje & PIF # 5

Een hele snelle en dankbare DIY:
een tasje voor alle naaldjes en speldjes...




een deksels oud idee (ik denk dat Tiene één van de eerste was) maar helaas heb ik het zelf tot op de dag van vandaag nooit in uitvoering gebracht,
nu waarschijnlijk de hele wereld al zijn mooiste exemplaren heeft gefabriceerd...

Ik ben toch blij met de mijne 
(en hopelijk de ontvangers ervan ook ;-))



Voor wie 't zich afvraagt, de benodigdheden zijn:
kussen/hobbyvulling
Textiel- & powerlijm
Stof naar keuze
Vintage theekopjes (in mijn geval Bavaria) 

De handelswijze spreekt voor zich, denk ik.


PIF # 5 viel ook in de bus, jihaa.
Merci, Rosalie van Studio Zakka!
Vooral de kids stonden voor alle presentjes (portemonnéetje, vilten hangers, kaarsje met fijn houdertje, en stof) te springen!
Ik was nog het "allerblijst" (mooi, toch) met uw schoon kaartje ;-)

8 opmerkingen:

  1. Die speldentasjes zijn wel heel erg leuk!Fijne oudejaarsavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig! Ik kende ze nog niet zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke ideeën en kadootjes!
    Ik wens je een heel mooi 2013 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk die kopjes als speldenkussen!! Ik wens jou en je familie een goed uiteinde en een heel mooi 2013! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super dat alles goed gearriveerd is. Veel plezier ervan. Een mooie jaarwisseling gewenst en alle goeds voor een inspiratievol 2013 :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig die speldenkopjes! :-) Staat hier ook nog op het to do lijstje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan met die kopjes :) En de PIF is ook mooi! Grappig, dat stofje heb ik ook. Heb meters van mijn moeder gekregen toen ze haar stoffenkast ging uitruimen. Heb deze blauwe met witte bloemen maar ook de witte stof met blauwe bloemen :)

    BeantwoordenVerwijderen