Pagina's

vrijdag 28 september 2012

Mijn memoryboekje

Bij Elke dag zaterdag, 
bij haar dus, 
vind je mee uitleg over haar Memoryboekjes-plan
om een goed doel te steunen,
echt knap
maar nog knapper zijn de memoryboekjes zelf.

 

Ik was dan ook heel content dat ik met het allereerste en enige witte exemplaar kon gaan lopen kopen.

Er stak zelfs een geweldige extra bij:
 


memoryplaatjes om op te strijken!
 
Nu nog bedenken wat ik ermee ga doen,
want zoiets top moet op een topprojectje terecht komen,
ah ja.
 
En aarzel niet,
voor uzelf en voor een ander!

 

6 opmerkingen:

  1. Hmm dit is nu al het tweede memoryboekje van haar dat ik hier in Blogland tegenkom en waarvan ik denk: SUPER TOF! Ga toch ook maar eens bij haar kijken of er nog een over is voor mij... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn, memoryboekje is aangekomen :) Hoop dat je er blij mee bent. Het geld is inmiddels overgemaakt naar de twee goede doelen, bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie het voor het eerst, maar het ziet er geweldig leuk uit! Ik ga daar zeker ook eens even neuzen! Bedankt voor de tip en fijn week-end! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je er eentje gekocht heb, ze zijn enig!
    Enne... Karin van het blog De Merle mailde zojuist dat ze baalt te laat te zijn voor de adventswap... dus als je je nog bedenkt laat je me dat dan zo snel mogelijk weten? Dan hebben we alsnog een koppel erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben aan het wachten tot het mijne toekomt, het groene exemplaar, hiphoi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen