Pagina's

dinsdag 7 augustus 2012

Aqua

Ik moet toegeven...
het is toch wat aanpassen na 4 weken leven als Goden in Frankrijk...

Tuurlijk zijn we wel een beetje content in ons belgenlandje ons terug te installeren maar toch,
gewoon een streepje zon alle dagen is toch niet te veel gevraagd? 


Er zijn natuurlijk wel een aantal zaken die me het aanpassen weer wat makkelijker maken, zoals daar zijn:

lieve kaartjes uit blogland in de bus:


een echt vakantiekaartje met echte vakantietekst van Saskia,
een te lief voor woorden terugthuiskaartje, met zalige envelop van Keetje van Lien, samen met mm 'kekke' AH-thee in bubbelgumsmaak,
beiden vrolijken mijn werkplekje weer wat mee op 

EN

een nieuwe, oude schotel met blauwe stippen, passend bij mijn bordjes,


ze passen allen, als bij toeval, bij allerlei AQUA-nieuws:


zoals het aquakleurig kleedje dat ik kocht op Dok Gent,
samen met mijn zelfgemaakte aquakleurige bloemetjes op een broche, oorstekertjes en ring,

en alles staat dan nog eens zo fijn in contrast op mijn 
echte kotoverleefde munitiekist, ook gekocht op Dok Gent.

Alez dan, zo thuis zijn, 't zit alweer een beetje beter ...

6 opmerkingen:

  1. mooi die kleur ... vooral die oorbellekes ;-)
    tja, da weer hier ...
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal! Dat is toch wel heerlijk thuiskomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kist is geweldig en ook het jurkje! Hee... en leuk om mijn post terug te zien :-) geen dank hoor, kan niet tippen aan jouw Frankrijk-postje!!

    BeantwoordenVerwijderen