Pagina's

vrijdag 1 juni 2012

PIF # 2

Amai wat een verwendag vandaag...
de brievenbus zat vol cadeautjes...
voor mij!
 (of mijne naam stond er toch op)
Het pakketje van Hollandlabel: daar zat ik op te wachten;
hoe zalig is dat om nieuwe eigen labels ergens te kunnen instikken?! 
Ik maakte ineens ook bijpassende hanglabeltjes, instant trots, jawel!

Het pakketje van Noeks: daar zat ik ook op te wachten; altijd plezant om bestelde spulletjes in levende lijve te kunnen voelen, ruiken,knuffelen (euh...), om te zetten tot iets van uw eigen, ... wordt dus vervolgd.



Het pakketje van Mamarina: dat had ik helemaal nog niet verwacht!!!

De allereerste PIF die ik krijg en wat voor één...
Een welgemeende 'o my God!' is hier wel op zijn plaats.
Er kwam gewoon geen einde aan de inhoud van die maagdelijk witte envelop met de mooie tape aan de achterzijde:



Eigenlijk had ik al een sneakpeek gekregen bij Miss Creatuurtje,
niet beseffende dat de man van de post deze ochtend ook bij ons zoiets in de bus zou komen droppen, nietsvermoedend van de schatrijke inhoud van diene onschuldige witten envelop!

Dolenthousiast, meer nog dan mijn  gamins, was ik!
Alle gamins aan de kant want mamagamin mag als allereerste kijken!
Alles ontdekken en de bijgevoegde brief met veel aandacht lezen, I love it!

Mamarina, een hele dikke merci!
Het is allemaal helemaal op ons lijf geschreven!!!

You made our day!

Edit 1: PIF staat voor Pay It Forward, zie hier.
Edit 2:  Eigenlijk een beetje gelogen want mijn allereerste was een onverwachte en officieuze, zie hier, vandaar de aanpassing van de titel. Mij oprechte excuses.

12 opmerkingen:

  1. Super hé die Mamarina :-)
    Mijn labeltjes komen ook van Holland Label. En die zelfgemaakte hanglabels, heb jij die stempel zelf gemaakt met je naam? Zeeeer mooi trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, he!
      Mercikes!

      Helaas de stempel werd niet zelfgemaakt, wel door Karen VandeLaer...mss kom ik er ooit nog wel zelf aan toe ;-s

      Verwijderen
  2. Het is met liefde gedaan dames!
    En eind goed al goed, want jou pakje heeft extra op reis geweest, dat kwam al eens terug en de post deed moeilijk ook al was alles verstuurd volgens de regels, hopelijk heb je niet moeten bijbetalen :-)
    Leuk je eigen labels, dat geeft toch net iets meer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hebben we gemerkt (dat van die liefde)...

      Alez kei straf! Tsss, het heeft is romantisch, de post, mits engelengeduld...nope, al een chance niet moeten bijbetalen, pakketjes kosten op zich al genoeg om te verzenden, he!

      Mercikes!!!

      Verwijderen
  3. wat hebt ge toch een chance, uw dag kan niet meer stuk!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een post, daar zou ik ook erg blij van worden! Dus jij hebt dat leuke visjes-tasje gewonnen, haha, ik zag het al ergens voorbij komen en vond het zo leuk! Maarree... wat is een PIF?? Haha, geen idee?
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Speciaal voor jullie..edit: PIF (zie ook hierboven) is Pay It Forward! Echt een aanrader, heel fijn om aan mee te doen!

      Verwijderen
  5. Ja, een PIF, 'k Heb ook geen idee! Wat een post-dag! Om lekker dol te worden! En zo veel moois! Wow! Genieten maar! Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen