Pagina's

vrijdag 25 mei 2012

Van ikke

Op de markt van Morgen 
kochten we originele en superleuke applicaties van 'Van Ikke'...

In den Hema kochten we biokatoenen T's ...

Et Voilà, 
zo lang duurt het voor je mooie nieuwe en unieke T-shirts 
uw kinders kan aandoen
in de bomen kunt hangen in afwachting van uw kinders.


Geef toe, 
een logeerpartij op school,
daar hoort een verrassing bij, bij thuiskomst.
Toch?!



 En zo zag dat eruit voor de T-shirts gewassen en gestreken werden:



Hoe plezant is da?

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Super. En wat een leuke blog heb je. Het lukt met niet om je te volgen, ik ben het maximum gepasseerd krijg ik als melding en weet niet wat ik moet doen, maar schrijf je blog adres op, dat zodra ik weet hoe ik m'n lijst kan opschonen, ik jou er aan toe kan voegen. Bedankt. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik heb dat ook laatste gedaan met shirts van de Hema, wat een verschil dan he? Alleen voorzichtig met wassen!
    Ik vind het ook altijd leuk om een verassing te hebben als mijn dochter een dagje is weggeweest of zo..!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een leuke thuiskomer!!Leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt giga super cool! Chic gedaan!!! Wat een thuiskomst..
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen